Zakelijke klanten en relaties
Aangepaste dienstverlening
Vanwege de overgang naar een nieuw systeem kunnen wij van 25 april t/m 6 mei 2025 helaas geen mutaties verwerken.
Wat betekent dit voor u?
- U kunt facturen later van ons verwachten dan u gewend bent.
- Het aanvragen of beëindigen van een contract kunnen wij niet verwerken in deze periode.
- De 'Mijn Dunea' omgeving is niet beschikbaar.
- Handmatige betalingen worden na 6 mei verwerkt.
- Wijzigingen van bijvoorbeeld contract- of bankgegevens verwerken wij na 6 mei.
- Het meterstandenportaal blijft wel beschikbaar.
- De meterstanden voor de jaarafrekening kunt u blijven doorgeven via de website, per e-mail of telefonisch.
Contact
Wij blijven bereikbaar voor al uw vragen via onze klantenservice. We zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 08.00 - 17.00 uur op 088-3474747. U kunt ook een e-mail sturen naar zakelijk@dunea.nl. Wij nemen uw e-mail in behandeling na 6 mei. Onze excuses voor het eventuele ongemak.
Zakelijke klanten

Waterlevering aanmelden of opzeggen

Aansluiting aanvragen, wijzigen of verwijderen
Geen drinkwateraansluiting aanwezig? Of wilt u deze wijzigen of verwijderen? Via www.mijnaansluiting.nl vraagt u gemakkelijk alle benodigde voorzieningen tegelijk aan.

Besparen? Minder verbruik: Waterscan
Bent u een zakelijke klant met een waterverbruik groter dan 10.000 m3? En wilt u meer inzicht in uw verbruik en welke besparingsmogelijkheden u heeft? Meld u dan nu aan voor onze Waterscan!

Technische controles
Als eigenaar of beheerder van een pand bent u verantwoordelijk voor uw drinkwaterinstallatie. Daarom adviseren wij altijd aanleg en onderhoud van de installatie door een loodgieter te laten doen.

Sprinklers en brandblusvoorzieningen
Voor sprinklers en andere brandblusvoorzieningen geldt een aantal bijzonderheden. U kunt deze hier lezen. Een brandblusvoorziening vraagt u aan via de website www.mijnaansluiting.nl.

Duinwater op tafel
Ben je horecaondernemer en wil je ook kraanwater serveren in een mooie karaf? Dat kan! Vraag hier onze gratis karaffen aan.

WKO-boringen/ grondboringen

Evenementenwater

Openbare tapkranen
Relaties

Stakeholdernieuwsbrief

Water in de toekomst
Dunea en het hoogheemraadschap van Rijnland startten samen een onderzoek naar hoe West-Nederland eruit kan zien in 2050 en wat dat betekent voor het wonen, werken en recreëren in onze delta.
Contact
Heeft u meer dan tien contracten of een verbruik hoger dan 10.000 m³? Dan kunt u contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar zakelijk@dunea.nl. Is dit niet het geval? Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via telefoon, e-mail of social media.